Document Signing termékek módosítása

(2025.09.11) A Document Signing tanúsítványokat új formában kínáljuk - három felhasználási célra és az aláírások éves számának korlátozása megszűnt. A régi Document Signing tanúsítványok már nem elérhetők.

A Document Signing tanúsítványok lehetővé teszik a dokumentumok aláírását, és megerősítik a dokumentumok eredetét, hitelességét és integritását, valamint kompatibilisek az Adobe Acrobat, DocuSign, Microsoft Office, OpenOffice és LibreOffice alkalmazásokkal.

Document Signing tanúsítványok újdonságai

A DigiCert most három Document Signing tanúsítványt kínál elektronikus aláírásokhoz és pecsétekhez:

  • Document Signing Individual
  • Document Signing Employee
  • Document Signing Organization

Az Individual tanúsítvány magánszemélyek számára készült, és kizárólag a nevet tartalmazza. Az Employee tanúsítvány alkalmazottak számára készült, és a személy neve mellett a munkáltató szervezet nevét is feltünteti. Az Organization tanúsítvány kizárólag cégek számára érhető el, mivel csak a szervezet nevét tartalmazza, személy nevét nem. Ez a változat alkalmas automatizált aláírásra (pecsételésre) a vállalat nevében.

A tanúsítvány tárolási lehetőségei

A tanúsítvány tárolási lehetőségei változatlanok maradnak.

  • Általunk szállított Safenet token
  • Saját FIPS 140-2 Level 2 hardver token, amelyet a DigiCert támogat
  • Az Ön FIPS 140-2 Level 2 HSM-je

Régebbi termékek megszüntetése

A DigiCert megszüntette a korábbi Document Signing termékeket – Individual (500/2000) és Organization (2000/5000). Megújítás vagy újbóli kibocsátás esetén automatikusan átirányítják az új változat megfelelő jellemzőivel. Az ingyenes újrakiadás/reissue lehetséges.

További információ a Document Signing termékekről