SSLmarket ügyfélfiók kezelése

Az SSLmarket ügyfélfiók az SSL/TLS tanúsítványok kiállítását, adminisztrációs és az ahhoz kapcsolódó feladatokat szolgálat. Ez az oldal segítséget nyújt az SSLmarket ügyfélfiók használatához.

Az SSLmarket ügyfélfiók lehetőségei

Az SSLmarket ügyfélfiókja áttekinthető adminisztrációt és tanúsítványok karbantartását kínálja Önnek. Itt minden információt megtalál a tanúsítványról, a kezelt megrendelésekről és a lejáró tanúsítványokról. A tanúsítványát bármikor le is töltheti ügyfélfiókjáról. Szintén letesztelheti a tanúsítványa telepítésének helyességét.

Bejelentkezés az ügyfélfiókba és annak beállításai

Bejelentkezés az adminisztrációba

Az SSLmarket ügyfélfiókba a bejelentkezés a sslmarket.hu vagy a sslmarket.sk oldalon történik, attól függően, hogy milyen oldalon lenne létrehozva az ügyfélfiókja. Amennyiben sikertelen a bejelentkezése az sslmarket-re, úgy a hiba a rossz leányvállalat oldalára való bejelentkezési kísérlet lehet. A számlák számlázási okokból vannak magyar és szlovák kihelyezésekre osztva. Ha nem ismeri a bejelentkezési adatait, kérelmezheti új adatok elküldését.
Ha gondja lenne a bejelentkezéssel, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

Számla karbantartása - adatok módosítása

Amennyiben szeretné megváltoztatni vagy módosítani adatait az ügyfélszámláján, akkor kattintson az Alapadatokra a Számla karbantartása részben.
A ceruza ikonra kattintva előhívja az adatmódosítás párbeszédablakát. A változtatások után kattintson az Elmentem gombra és mentse el így a módosított adatokat a rendszerbe.

E-mail kommunikáció beállítása

A Számla karbantartása - üzenetek küldése részben beállíthatja a figyelmeztetések küldését az SSLmarket rendszeréből. Fontos az érvényesség lejártáról szóló üzenetek küldése. Ezt az információt küldetheti a hitelesítő (autorizációs) és a technikai kapcsolat címére is, amelyeket a tanúsítvány megrendelésében adott meg. A hitelesítő az a személy, aki a megrendelésben a vállalat azon alkalmazottjaként szerepel, aki a hitelesítő hatóság telefonos ellenőrzését végzi. A technikai kapcsolat az a személy, aki e-mailben kapja meg a kiállított tanúsítványt. Ha nem szeretné, hogy ügyfele értesítést kapjon az SSLmarket-től a lejárandó tanúsítványokról, akkor kikapcsolhatja az információk küldését a hitelesítő személy számára.

Megrendelések karbantartása

Tanúsítványok listája és a megrendelések listája

A Megrendelések listája opció alatt az épp használatban levő SSL tanúsítványok listáját találja az aktuális állapotukról szóló információkkal együtt. Befejezésüket követően a megrendelések a Tanúsítványok listájába vannak áthelyezve, ahol megtalálja az összes érvényben levő tanúsítványt. A nagyítás ikonra kattintva a megrendelés részleteit jelenítheti meg.

A megrendelés részletei

Nyilvános kulcs (CSR) beillesztése

A tanúsítvány megrendelése után nyilvános kulcs (CSR) létrehozása szükséges a hitelesítő hatóság számára, amely az alapján állítja ki az új tanúsítványt. Ha a tanúsítvány a mi szerverünkön van, biztosítjuk a vele kapcsolatos technikai feladatokat, beleértve a szerverre való telepítést is.
A nyilvános kulcsot (CSR kérést) az Új beillesztése tételre kattintva tudja beilleszteni a megrendelésbe. Beillesztése után megjelennek a benne szereplő információk. Minden CSR kérésnek 2048 bites mélységgel kell rendelkeznie.

Információk a nyilvános kulcsból
Amennyiben a beillesztés után a rendszer hibát jelez, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Általában a megrendelt domain és a CSR-ben levő domainek neveinek (Common name) nem egyezése, vagy a kérelmező (vállalat) nevében történt gépelési hiba jelenléte a CSR-ben vagy a megrendelésben okozza a gondot.

Hogyan kell megújítani (renew)?

Az SSLmarket adminisztrációjába való bejelentkezés után a tanúsítványok összegzése jelenik meg a lejárati idejükkel együtt. Ha a tanúsítvány érvényességének ideje vörössel van jelölve, akkor eljött az idő, amikor megújíthatja tanúsítványát. A kék nyíl ikonra való kattintás után a tanúsítvány megújításának megrendeléséhez jut. Nem kell mást tennie, mint ellenőriznie és esetleg módosítania az előző megrendelésnél megadott adatokat és megerősíteni a megújítást.

Fizetési lehetőségek

Fizetési részletek és online fizetés

A tanúsítvány rendelésének meggyorsítása érdekében választhatja az online fizetést bankkártyával, vagy Paypalt is. Bankkártyával történő fizetés esetén az elküldött összeg rögtön célt ér és a domain hitelesítésű tanúsítványok (DV) akár pár perc alatt is kiállítódhatnak. Természetesen az átutalással történő fizetés is rendelkezésére áll.
A megrendelés részleteiben kattintson a fizetésre, a következő oldalon pedig az SSL tanúsítvány kifizetése hivatkozásra. Ezután egy bebiztosított fizetőkapura lesz átirányítva, ahol beadja a bankkártyája kért adatait. A fizetés megerősítése után visszajut az SSLmarket adminisztrációjába és meglátja sikeres volt-e a fizeté.

Tanúsítvány karbantartása

Tanúsítvány letöltésének lehetősége az adminisztrációból

A kiállított tanúsítványt a hatóság a technikai kapcsolat e-mail címére küldi el, amely a megrendelésben szerepel. A tanúsítvány szöveges formátumban érkezik meg titkosított Base64 alakban. Tanúsítványát könnyedén letöltheti adminisztrációnkból is.p>

Telepítés helyességének letesztelési lehetősége

A tanúsítvány helyes telepítése kulcsfontosságú szerepet tölt be a megbízhatóság szempontjából látogatói számára. Letesztelheti tanúsítványa telepítésének helyességét. Ezt a lehetőséget a megrendelés részleteiben találja a Tanúsítvány tesztelése tételnél. A hivatkozásra kattintva az erre szolgáló oldalra jut, ahol letesztelheti a telepítés helyességét.

Amennyiben a szerveren nem lesznek Intermediate (közbenső) tanúsítványok, úgy a tanúsítvány nem lesz megbízható a látogatók számára és biztonsági figyelmeztetést fog megjeleníteni. Ha teljesen biztos szeretne lenni abban, hogy a tanúsítványt megfelelően telepítette és hogy megbízható lesz a látogatói számára, akkor tesztelje le a telepítést a hitelesítő hatóság eszközével. Az eszközt a tesztelés érdekében irányítsa az oldalára az URL megadásával, amelyen található a tanúsítvány. Amennyiben minden rendben van, úgy az eszköz pozitív visszajelzést ad. Ha valami gond merül fel, akkor az eszköz tudatja Önnel a hiba okát és ha hiányzik az Intermediate tanúsítvány, kiírja az Ön számára legmegfelelőbb tanúsítványokat.

Autorizált kérelem az ügyfélszolgálat felé

Amennyiben tudatni szeretne velünk valamit vagy csak kérdése van, használja az ügyfélszolgálat kapcsolatfelvételi űrlapját. Ezt a lehetőséget az Autorizált kérelem résznél találja a bal oldalon.

Szükség esetén lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal, amely segít Önnek a tanúsítvány kiválasztásában és válaszol kérdéseire.