SSL/TLS tanúsítványok rendelési feltételei - Általános Szerződési Feltételek

A szerződő felek elfogadják a fennálló SSL tanúsítványok általános szerződési feltételeit  (továbbiakban csak Feltételek)az interneten keresztül, és megerősítik elkötelezettségüket aziránt, hogy az alul írott feltételeknek megfelelően fognak eljárni, ugyanúgy, mintha a feltételek szerződés formájában lennének papírra vetve. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „Feltételek”) szabályozzák a szerződő felek jogait és kötelezettségeit a szolgáltatás nyújtásakor a Szolgáltatónál (lásd alább). Amennyiben az ügyfél a szolgáltatás megrendelésénél vagy bármikor később megerősíti jóváhagyását ezekhez a Feltételekhez, úgy az a szerződés részévé válik, és a felek kötelesek betartani a jelen Feltételeket.

Bevezető rendelkezések

  1. A ZONER Software Kft. vállalat a Kereskedelmi Törvénykönyvvel összhangban bocsájtja ki az alábbi Feltételeket, amelyek szerves részét képezik az aláírandó szerződésnek a: 
    ZONER Software Kft., Közép utca 16. 3. em. 305., 9024 Győr 
    Adószám: 13576712-2-08 Cégjegyzékszám: 08-09-013400 Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásban bejegyzett vállalat

    (továbbiakban csak "Szolgáltató") az egyik oldalon és az Ügyfél között
    (továbbiakban csak "Ügyfél") a másik oldalon
  2. A megrendelőlap elküldésével az Ügyfél megerősíti érdeklődését a megrendelés biztosítását érintően, egyetértését fejezi ki a Feltételekkel és a Szolgáltató érvényben levő árlistájával.
  3. Az ügyfél 16 évesnél idősebb természetes személy vagy olyan jogi személy, akinek a ZONER Kft.-nél regisztrált ügyfélfiókja van, és akinek a ZONER Kft. az interneten vagy írásban, személyesen vagy telefonon keresztül nyújtott szolgáltatási megbízás alapján nyújt szolgáltatást.
  4. A Szolgáltató szolgáltatásai csak azoknak a személyeknek szólnak, akik betöltötték 16. életévüket, mivel a Szolgáltató nem képes az interneten keresztüli szerződés megkötésekor megbizonyosodni arról, hogy a 16 évesnél fiatalabb személy szellemi fejlődésére tekintettel képes-e felmérni a szerződés megkötésének következményeit.

Megrendelés

  1. A megrendelés végrehajtásával aktiválódik a megfelelő Ügyfélszámla és létrejön az Ügyfél profilja, amit a https://www.sslmarket.hu/login címen keresztül tud elérni. Sem az Ügyfélszámla létrehozásáért, sem a vezetéséért nem számolunk fel semmilyen költséget. Az Ügyfél köteles megtenni minden óvintézkedést annak érdekében, hogy megakadályozza bármilyen harmadik fél hozzáférését a számlájához korábbi beleegyezése nélkül.
  2. Az Ügyfél megerősíti, hogy megismerkedett a Hitelesítési Hatóság biztonsági tanúsítánványainak megrendelési, kiállítási és használati feltételeivel, amely tanúsítványát megrendeli. Az Ügyfél elkötelezi magát az iránt, hogy ezen feltételekkel egyetért és nekik megfelelően fog eljárni. Az egyes Hitelesítési Hatóságok tanúsítványaira vonatkozó feltételek elérhetők az adott hatóságok weboldalairól: THAWTE, Symantec, GeoTrust, RapidSSL, DigiCert.
  3. A megrendelőlap elküldésével és az azt követő Feltételek elfogadásával az  Ügyfél kifejezetten megerősíti és egyetért azzal, hogy:
    1. A Zoner Kft. a személyes adatok feldolgozását a 2011. évi CXII. Törvénnyel összhangban végzi. A személyes adatok védelme és a 2016/679/EK általános adatvédelmi rendelet, ismertebb nevén GDPR-nak (a továbbiakban: rendelet) megfelelő. A Zoner Kft. személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos irányelveinek teljes tájékoztatásával az Ügyfél megismerkedett az erről szóló dokumentum által.
    2. Az Ügyfél olyan adatokat szolgáltat, amelyek aktuálisak, valósághűek és a megrendelésben található követelményeknek megfelelően teljes információval szolgálnak, és nem sérti meg a személyes adatok védelméről szóló törvényt másik személy adatainak felhasználásával a korábbi beleegyezésük nélkül.
    3. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a személyes adatok feldolgozása jogszerű és a szerződés teljesítésének jogos érdekének tulajdonítható. Ez biztosítja a személyes adatok feldolgozásának jogszerűségét. Ebből a célból a Szolgáltatónak nincs szüksége az Ügyfél beleegyezésére. A személyes adatok feldolgozása a következő mértékben történik:
      • Kereszt- és vezetéknév
      • Cím
      • Telefonszám
      • E-mail cím
    4. Személyes adatok feldolgozása a Szolgáltató által a szolgáltatás idejéig történik. Ennek a jogi érdeknek a befejezése után az ügyfélfiók adatai anonimek. Kivétel csak abban az esetben lehetséges, ha a Szolgáltató jogos érdeke az Ügyfél személyes adatainak további feldolgozására.
    5. A Szolgáltatónak jogában áll az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény alapján bármilyen e-mail vagy SMS üzenet küldésére az Ügyfél számára, beleértve a Szolgáltató által biztosított szolgáltatásokról szóló információkat tartalmazó üzeneteket is.
    6. A Szolgáltatónak jogában áll felfedni az  Ügyfél  kilétét, ha azt büntetőeljárásban tevékenykedő szervek kérvényezik, vagy ha az adott azonosítás szükséges az érvényben levő jogi előírások alapján
  4. Az Ügyfél vállalja, hogy mindent megtesz a megrendelt SSL/TLS tanúsítvány kiállításának befejezése érdekében és hogy a Hitelesítési Hatósággal, amely az adott tanúsítványt kiállítja, teljes mértékben együttműködik.
  5. Ha a szolgáltató  nem lesz képes a megrendelésnek eleget tenni a Hitelesítési Hatóság elutasítása következtében, az  Ügyfél összes kifizetése teljes egészében visszatérítésre kerül.
  6. Abban az esetben, ha az együttműködés megszakad vagy a kifizetett megrendelés nem kerül feldolgozásra, akkor a Szolgáltatónak joga van az utolsó figyelmeztetést követő 30 nap eltelte után a megrendelést törölni és adott esetben az Ügyfélnek visszatéríteni a befizetett összeget.
Egyéb rendelkezések

  1. Szolgáltató vállalja, hogy bebiztosítja az adatokat és az adatbázisokat visszaéléssel szemben; harmadik féllel való adatmegosztás esetén a törvény és a Feltételek alapján viszont nem vállal felelősséget a velük való visszaélés miatt, kivéve a törvény által előírt felelősségeket.

  2. Szolgáltatónak jogában áll törölnie az Ügyfél számláját abban az esetben, ha: 

    1. ASzolgáltató okkal feltételezi hogy az Ügyfél megsérti az idevonatkozó törvényeket és a társadalom vagy erkölcs általánosan elfogadott etikai és erkölcsi normái ellen vét, vagy célja egy harmadik személy jogainak megsértése vagy bűncselekmény elkövetése, esetleg támogatása.

    2. Az Ügyfél megszegi a Feltételekben szereplő vagy a Hitelesítési Hatóság által megszabott kötelezettségeit.
  3. Az Ügyfélnek  bármikor jogában áll kérvényezni ügyfélszámlája törlését vagy az adatok módosítását, esetleg teljes törlését az adatbázisból, és ezt az admin@zoner.hu e-mail címre való kérvény elküldésével teheti meg.
Panasz- és hibaelhárítás

  1. Az Ügyfélnek kötelessége a hibásan megrendelt szolgáltatásokat vagy egyéb a szolgáltató oldalán fennálló gondokat jelentenie a szolgáltatónak, rögtön az észlelésük után.

  2. A szolgáltató vállalja az oldalán levő problémák elhárítását, ha akadályozzák az ügyfelet a megrendelt szolgáltatások használatában, ha nem gátolják ebben objektív okok.

  3. A problémák elhárítási költségét a szolgáltató állja, kivételt képez az, amikor a problémát maga az Ügyfél okozta.

  4. Abban az esetben, ha az Ügyfél úgy érzi, hogy a szolgáltatások köre, minősége vagy az ár nem felel meg a feltételeknek, és ezek okozzák a hibát, akkor a felelősségek alapján joga van ezeket a hibákat írásban közölni a szolgáltatóval levélben, faxon vagy e-mailben, anélkül, hogy indokolatlan lépéseket tenne meg a felderítésük irányába.

  5. Panasz benyújtása nem befolyásolja a megrendelt szolgáltatások költségének magasságát vagy érvényességét.

  6. A panaszt a szolgáltató előre meghatározott időn belül dolgozza fel, annak összetettsége és esetleges műszaki vagy adminisztratív sokrétűsége alapján.
Záró rendelkezések

  1. A jelen Feltételekből eredő jogviszonyokat a Magyar Köztársaság törvényei szabályozzák. Ezen SSL tanúsítványok rendelési feltételeivel kapcsolatos összetűzések feletti döntéshozatalban a kirendelt magyarországi bíróságok rendelkeznek döntő hatalommal.

  2. A jelen Általános Szerződési Feltételek teljes egészében felváltják az előtte érvényben levő szerződési feltételeket, amelyeket a Szolgáltató szolgáltatásnyújtásához voltak köthetőek.

  3. A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezését a vásárlási szerződés alapján az illetékes magyar Piacfelügyeleti Osztálynál lehetséges , amelynek székhelye: 1124 Budapest, Németvölgyi út 37-39.

  4. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a jelen Feltételek módosítására, különösen a jogszabályi változások tekintetében, a Szolgáltató szolgáltatásainak fejlesztése vagy működési követelményei miatt. A Szolgáltató köteles tájékoztatni az Ügyfelet a Feltételek módosításáról legalább 30 nappal a módosítások érvénybe lépése előtt. A változásról szóló információk mellett az Ügyfél megkapja a lehetőséget, hogy elfogadja a Feltételek módosításait, vagy megtagadhatja azokat és 3 hónapon belül felmondhatja a szerződést.

  5. Ezen Feltételek 2018. május 23-án lépnek hatályba.